Sol ute sol inne sol i hjärta å sol i sinne!

Ännu en mysig dag! Var och hälsade på Nicklas föräldrar som är i stugan. Jag tog med Elliot i vagn och Nickes mamma tog Theo och vi gick på långpromenad. Det var jättehärligt! Elliot sov hela tiden! Nu när jag verkligen har mycket tid försöker jag gå ut och röra på mig varje dag. Funderar på att börja simma en gång eller fler i veckan. Ska kolla upp tider och så. Får ju gå gratis i och med att jag jobbar inom kommun. Det måste man ju bara utnyttja = /

På hemvägen var vi och hälsade på en kompis till Nicke som har en dotter på snart 1 år. Hon var så härlig. Hon stod i dörröppningen när vi kom och typ hälsade oss välkommen med något konsigt ljud, lät lite som ett rytande! Hon fick syn på Theo och ville klappa han men han är inte van vid barn som är på han så Nicke höll i han och då försökte hon klättra upp på Nicke och nå han. Ja det var nära ögat att Nicke höll på  och få gå med rumpan bar he he!! Hon var inte rädd av sig utan försökte om o om igen. När inte det gick gick hon fram till Elliot och ville ha hans napp. Han brydde sig inte men jag fick gömma nappen.

Här är några nytagna tokiga & fina bilder!
image6image10
image7




image8


image9

Dröm sött! Pöss























Kommentarer
Postat av: Meral

Men gud vad stor han har blivit!!!!! Och såååååååå söööööööööööt, jag dör!!!!!!!!!!
Pussa honom massor från mig till jag kommer till Sundsvall.

P&K

2008-03-06 @ 22:06:41
Postat av: Jossan

Vilken sötis! :)

2008-03-06 @ 22:15:43
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: Anonym

Å, vilka fina bilder! Elliot är ju så jättesöt=) och du med:D Vi ses imorn gumman! Kraaaaaam!

2008-03-07 @ 00:10:06
Postat av: Helly

Tjena! hehe, gu va fina kort :) ska ställa mig i köket å sno ihop smörgåstårtor nu ja.... Hare bra så länge! ses på Lör! :)

2008-03-07 @ 12:43:51
Postat av: Jenny Björkegård

Så fin han är!
Min första dag ensam idag hemma med Idun idag, kännts lite konstigt så vi har inte gjort så mycker mer än sjungit lite Kent och Lars Winnerbäck :)

2008-03-07 @ 17:34:45
Postat av: Devvan

Jag håller med alla som har kommenterat.. Han är så himla fiin. Det är du oxå snyggo. Jag vill ha lite bilder helst alla men om du inte har tid skicka isåfall Elliot med tåslick :)
Pöss

2008-03-08 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0