Ruskigt...

väder det varit idag! Usch, inge roligt. Men jag hoppas att all snö försvinner nu så det blir bart på marken! Fast det lär säkert frysa på så det blir isbanor överallt = ( Då är det broddar som gäller! Det är jättebra att ha för då är man inte alls lika rädd att ramla. Då kan man slappna av och gå i vanlig takt! Men jag längtar till våren & sommaren nå så fruktansvärt mycke!!!

Vi tog oss ändå ut i regnet. Åkte bort på Nickes jobb och hälsade på. Sedan åkte vi till Annas gamla ställe, fyndis! Nicke hittade 2 exlusiva fiskerullar : ) Jag var ute efter nån fin gammal vas men inget. Kan kolla på Erikshjälpen. Vill ha något lite antikt. Därefter handlade vi på City Gross och som en avslutning på "äventyret" satte vi oss ned o tog varsin prinsessbakelse, mums! Elliot stackarn fick sitta i barnstolen bredvid o titta på: ( Men han verkade inte bry sig. Satt och lekte intensivt med den berömda blomman man får på förlossningen! Hans mål var nog att hinna smaska på alla blombladen innan vi var färdiga såg det ut som hihi!

Väl hemma skulle Theo ut så jag tog Elliot i vagnen o Theo i koppel medans Nicke började med maten. Men vad det snöregnade, brr. Theo vägrade gå, gick bara o ruskade på sig. Inte hans favoritväder! Det blev en kortis. Här en bild på vår lilla kramgoa krulltott;
image17
Sedan Elliot kom till oss har Theo blivit jättekramgo, vill vara med hela tiden o det förstår vi. Det
måste han få vara. Men han är fortfarande lite vaksam o går gärna inte nära Elliot så ofta. Det får ske på hans villkor. Vi hoppas iaf att det kommer gå bra med han o E!

Farmor & farfar kom å hälsade på o då blir Theo sååå glad! De är de bästa han vet, ja förutom husse o matte såklart = ) Han blir alldeles krokig av glädje och svansen går i 300 knyck!
Elliot var också glad, skrattade när de busade med han! När de gått passade vi på att bada E. Då får man vara beredd på att inte ha en torr fläck på kroppen till slut. Plaskas ska det så det blir som en sjö på golvet! Han tycker det är så roligt! Sedan myste vi i soffan o somnade skönt i mammas famn. Det är livet det!

Imorgon väntas en simtur på badhuset.  Å jag skulle vilja basta lite också = P    Gokväll på er mina nära o kära!


 


Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-12 @ 21:14:16
Postat av: Jessica

Söt hund! Äre en pudel?

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-12 @ 21:14:20
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Maria, Matilda & Helmer

Hej! Såg din bloggadress när jag var in o kikade på Rasmus:) Vilka fin bilder du har på Eliiot:) och hela lilla fam:)Helmer frågar vad "bäbisarna" heter. Han har inte riktigt greppat ett det är Elliot på alla biler utan tror att varje bild är ett nytt barn... Många kramar fr. Oss:)

2008-03-14 @ 09:56:47
Postat av: Maria, Matilda & Helmer

Hej! Såg din bloggadress när jag var in o kikade på Rasmus:) Vilka fin bilder du har på Eliiot:) och hela lilla fam:)Helmer frågar vad "bäbisarna" heter. Han har inte riktigt greppat ett det är Elliot på alla biler utan tror att varje bild är ett nytt barn... Många kramar fr. Oss:)

2008-03-14 @ 09:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0