Puh...

har under kvällen skrivit ut runt 100 bilder! till min scrapbook jag håller på med sedan Elliot föddes. Nu är jag så less så jag vill Aldrig se fotoskrivaren nå mer..............................................................................ja inte idag ialla fall =  / Jag är absolut ingen pysseltjej men sånt här, att sätta ihop album är skitskoj!! Man kan ha färgbilder, svartvita, klippa ur i bilderna o sätta ihop med andra, ja mycket kan man göra. Å det är roligt att skriva till dem. Det bliva nog jättefint till slut :  )

Tog en sväng ut till Birsta o sedan stan, letade efter present till Nicklas kusse som fyller år och som ska firas imorrn. Vi fann till slut någe snyggt! Dock har både Nicke o jag svårt att hitta nåt i klädväg att ha på oss på dopet   =  ( Jag skulle vilja ha klänning men det finns ju ingen riktig snygg enkel klänning utan en massa färgsprakande mönster på = P   Å Nicke har svårt att hitta skjorta som han får på sig utan att den fastnar halvvägs över armarna o som man sedan nästan får slita av = O! Aja lille Elliot har dock inget att säga till om ang sin klädsel. Det är klänning som gäller för han =  ) Han kommer bli såååå fin!

På söndag ska vi på kalas igen. Farbror Figge har fyllt år o vi ska dit o gratta! Kul! En riktig kalashelg!

TREVLIG HELG!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0