Kli i kroppen!

Igår var första gången Nicke o jag var borta från Ellioten. Vi var först o firade faster H som fyllt 30. Det var trevligt med god smörgåstårta o fika. Sedan var vi på Kentkonsert. Det var jättebra. Jag älskar Kent! Musiken, texterna, engagemanget när de uppträder! Jag har sett dem förut men de är lika bra varje gång även om man kan tycka att vissa saker är bättre eller sämre. De hade som en STOR tv i bakgrunden där det visades olika videofilmer, det var häftigt, likaså ljuset med olika färger. Det såg lite glest ut på raderna på arenan men det var tydligen mellan 3000-4000 pers där = O Vi satt rakt framför scen, en bra bit upp så man hann bli ganska höjdrädd! Det sluttar ju rejält där! Vi såg bra, fast det var lite mörkt. De spelade min favoritlåt med dem just nu; "Ingenting"! Den gjorde dom bra!

Ellioten var hemma med farmor & farfar. Det hade gått bra! Trots en ilsken Elliot = / Han blir så när det inte är som han vill. När mamma o pappa inte är nära. Men han somnade till slut efter en tur i vagnen = ) Utmattad!

Jag var iaf rätt nöjd efter dagens slut fast det emellanåt kliades i hela kroppen efter att få komma hem till lillbubben!

Hoppas alla haft en bra helg! Vi hörs snart! Hasta manana/Kram E

image15

Min lilla familj!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!
Va roligt att du också blivit med blogg! =)Jättefina bilder! Jag kommer att vara en trogen läsare. Kram på er.

2008-03-10 @ 19:56:16
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Anna

Å, vilken fin bild på din familj=) Elliot är en riktig snygging! Pratade med Ann-Cathrine när jag var där idag och vi tänkte träffas på fredag på Piccolo eftersom sist vi var där så var inte den gamla damen där som jag skulle visa Rasmus för.. Hon brukar vara där varje fredag, men tyvärr inte idag.. Puss o Kram

2008-03-10 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0