Hej å hå!

Ja men då är man en i mängden med att fixa sig en bloggsida = ) Har alltid tyckt det är så himla roligt att läsa andras så tänkte att det kan ju vara skoj att skapa en egen så andra kan läsa om min, inte dock så händelserika, tillvaro! Annars för ens egen skull, att kunna gå tillbaka och se vad man hade för sig en viss dag eller dyl.
 Idag har jag tillbringat dagen hemma med med Ellioten och Theo. Det har blivit några turer ut i snöyran med både vagn o vovve då pappsen Nicklas jobbar. Det känns när väl kvällen kommer. Jag orkade inte ens gå till Kickis fest = ( Elliot har inte varit så nöjd. Svårt att tolka vad det kan vara för nånting när han gråter nästan hela tiden. Men till slut somnade han efter en flaska och några vaggvisor! Sen sover han oftast som en stock tills ca 3-4 tiden då han vill snutta lite och sedan surra lite. Han är så härlig! Jag ligger och lyssnar på hans "snack" tills jag stoppar in nappen så han somnar igen.
Hm jag kan inte klura ut hur man lägger upp bilder på bloggen. Måste fråga någon. Bilder kanske kommer nästa gång! Nu ska det zuzzas! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0