Hårigt värre!

Blir det när man klipper vovvsingen. Hår i munnen, på kroppen, innanför bh:n,  ja överallt!  Bläää!!! Efter ett tag klias det överallt på en... Både hunden o en själv får ta en dusch när det e klart! Men fin blir han när det e över = ) Fast varje gång jag står där med saxen så säger jag att fan nästa gång lämnar vi in han på klippning!!! Dock spar man ju en stor peng om man gör det på egen hand... Såhär såg han ut första gången vi lämnade in han på en klippning, hihihi! En halv Theo...

image33

Ännu en strålande dag! Gick en nästan 2 timmars promenad med vagnen sedan hem å hämta doggen å ut igen.
Nicke kom hem från jobbe o då åkte vi till V med ett fång tulpaner.

Nu e re godistider o jag är ju så lättövertalad jag när de där surisarna eller chokladäggen tittar på mig = o O Nicke kom hem med värsta påskägget med allt möjligt som jag älskar! Hm man kan ju inte bara låta det mögla....eller....
Själv överraska jag han med en.......lott :  ) Tyvärr kammade han inte hem nån storkova så man e kvar där man är....just nu nästan på botten. Jag har dock inte överskridit min budget, det har jag aldrig gjort, är duktig på det sättet iaf, men det är inte många ören i plånkan! Varför är en månad så himla lååång??

Sköt om er, jag försöker iaf = ) Kramen!


Kommentarer
Postat av: Helly

Tjeniz! Tack själv för lotterna! :)har en massa filklipp på charmtrollet oxå om ni vill ha? kan skicka på msn...

Kram kram! hare bra!

2008-03-23 @ 14:41:28
URL: http://helldorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0