Friskt ute!


Det känns friskt när det är halvkallt ute och solen strålar på en! Då mår jag som bäst och när det råder lugn och ro och ingen stress! Jag njuter verkligen av att vara mammaledig med min son! Det är det bästa som finns! Jag har ingen längtan till arbetet....än. Mina kollegor saknar jag oerhört dock! Men måste säga att för en gångs skull är det skönt att kunna få rå om ETT barn och följa hans utvckling steg för steg.
Den största längtan jag har på dagen är när jag vaknar på morgonen. Då vill jag genast snusa och pussa på Ellioten = ) Han är alltid så glad och ger ifrån sig sitt största leende. Då känner jag mig faktiskt ite längtad och bekräftad!

Imorse blev jag lite förvånad när jag vaknade. Hade hört lite tidigare att han var vaken. Han började ju såklart med sitt morgonsnack; spotta, fräsa, olika toner, bas, alt, falsett, ja nämn allt. När jag tittade ner i spjälsängen så hade han gjort ett halvt varv så han låg med huvudet nere i fotändan, eller rättare sagt in bland nallarna som trängs där nere! Han var lika glad för det = )

Annars har dagen bestått av lunch på Piccolo med min lilla famij och en sväng på stan utan någe inköp. I morgon drar vi till stugan för en heldag med utevistelse och frisk luft!

Trevlig kväll o morrondag på er alla! Adios mis amigos!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena tjejen!
Jättekul att läsa din blogg=)
För att lägga in småbilder så gör du så här: Sök på google bild för att hitta bild som du vill ha, typ "nalle" "hjärta" eller annat. Högerklicka på bilden och välj "save image" sen sparar du den på skrivbordet. När du sedan går in från bloggen så går du in på skrivbord istället för på chipet där du har alla kort och så lägger du in din bild=) Om du inte förstår mig, så kan vi träffas så att jag kan visa dig:) Jag har min dator på engelska så hos mig heter det "save images" men om du har på svenska så kanske det heter "spara bild" eller nått sånt..
Hur har du det på fredag? Jag tänkte gå in på Piccolo och visa Rasmus för en tant som jobbar i bokhörnan. A-C ville hänga på, vill du? Puss o Kram till er från oss!

2008-03-06 @ 10:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0