En härlig dag!

Å vilken fin dag det varit idag! Soligt och skönt. Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten som jag haft ett uppehåll hos sedan innan jag fick Ellioten, men som jag nu tänkte återuppta. Har fått så ont i axlar och i högerarm. Det tar ut sin rätt när man går och bär på Elliot och drar vagn på oplogad väg och i djupsnö. Min huvudvärk och migrän har kommit tillbaka, en aning värre, med kräkningar och fler dagar m ont. Under min graviditet mådde jag toppen utan någe sådant men läkaren sa att jag kan få tillbaka den och att den kan bli svårare, vilket jag fått befara nu. Samtidigt som man har oregelbunden sömn och ibland stressar. Men vill inte klaga. När jag väl mår bra så mår jag bra! Det finns de som har det värre!

Nicklas och jag tog med oss våra pöjkar ut på långpromenad i skenet. Sedan drog vi ut till Birsta där vi gick på Ikea, åt lunch och sedan lite i affärer. Inhandlade en spöknattlampa till Elliot, som lyser grönt, fingerfärg o papper. Tänkte göra tavlor av Elliots fot-och handavtryck! Gölligt!

Elliot är såå mammig! Så fort jag försvinner ur hans åsyn så blir han ledsen. Hoppas det är en period. Fast det är inte konstigt att det blir så när man är med han hela dagarna när Nicke är på jobbet större delen av tiden. Det vänder säkert!

image5

Här är han sovandes i soffan, bara några dagar gammal! Min lilla snosis!

Go kväll och ta hand om er! / Eve

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej igen! Å, visst var det en jättefin dag med sol! Jag och Rasmus gick fram och tillbaks till stan och träffade Cicci på en fika. Det var så härligt:) Rasmus sov så skönt i vagnen..

Vi ses! Kram kram

2008-03-04 @ 21:35:54
URL: http://miva.blogg.se
Postat av: Ann-Cathrine (Ankan)

Vilken fin sida du gjort, och söt som socker är lille Elliot! I dag verkar Lukas antingen lite små förkyld eller så är det vaccinet som vi fick i går som gör han lite trött..ja vi får väll se..
Ha det bra, så ses vi snart! Kramen

2008-03-05 @ 10:44:13
Postat av: Maria

Hej Evis! Vad kul att läsa lite om er vardag på bloggen och se lite fler goa bilder på er Elliot! Ta hand om er! Kram/ Maria

2008-03-05 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0