Akutnöd...

...ig var Theo vid 6 imorse =  P Vikken tur man oftast är vaken då (Elliot brukar vakna mellan 4.30-7.00. Idag 5.30) Å fy vad Theo gjorde ifrån sig...jag brukar inte ha nå problem med sånt men den här gången var det svårt...hemskt! Det liknade nåt som inte går att beskriva, ja jag ger inga detaljer...................

När man ändå var uppe med tuppen passade jag på att åka iväg på en simtur. Såå skönt då men inte efteråt, ont! Simmade 22 längder, lägger till 2 varje gång....om det orkas vilket det till slut INTE kommer göra. Vad som är jobbigt när man simmar är andningen tycker jag. Att andas rätt för ibland hinner man inte känns det som o då händer det att man sväljer vatten, tvi! Man låter som en gamling med typ luftrörskatarr o ser ut som att man kommer sjunka tll botten vilken sekund som helst o man tittar upp på badvakten för att se så inte hon/han tycker sig tro att jag behöver räddas!  =   / Ungefär så kan jag beskriva det.

Var hos mamma medans Nicke var på möte för att sedan åka o storhandla. Å stort blev det = ( Fasen vad det kostar till barn å nu inhandlade vi Allt till E; blöjor, tvättlappar, burkmat, pureér, gröt, välling. Laddad till max!

Här är E med den superfina mössan han fick i påskpresent!

image42

Å han är Så fin i den lillprinsen våran!!

Gjorde iordning "Elliotväggen" med tavlorna. Såhär blev det;

image43

Tittade på Barnmorskorna på kanal 1 förut. Tycker det är så häftigt att se, ja ganska iaf. Påminner ju om när man själv var med om det o man tyckte man var så jäkla duktig för att man gjorde ett sånt tungt jobb o man var så stolt efteråt :  ) Mm intressant med dokumentärer!

Så härligt nu när Elliot har börjat busa med en o tycker det mesta är roligt! Musik kan han ligga o lyssna på jättelänge. Prästens lilla kråka , Krokodilen i bilen o En elefant balanserade är favoriter just nu = ) Han älskar att få röra på sig som här i hoppgungan!

             

image50

Ta vara på varann! Ses snart igen! E


Kommentarer
Postat av: Meral

åååå lilla vännen vad han är sööööt! så stor o glad han är!!!
Puss puss puss

2008-03-27 @ 10:05:56
Postat av: Dewwan

Hugaa så söt han är..Fasen vad mycket man missar ..Han är fan i mig charmig alltså och så fin han är.
pöss på tössen

2008-03-27 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0