"My walking little man"

Jo nu har jag en gåendes o springandes liten herre här hemma : ) Han vill inte göra nåt annat...han vill bara gå hela tiden, han är så stolt att han kan! Å mamma Eva med!  Han går runt runt i lägenheten, bär saker, når saker, lägger saker på ställen som man knappt tittar åt så man får leta som en galning ha ha. 

                                   

Idag var vi på Ö. f. Så jäkla synd om de ska ta bort den, (beslut tas om en vecka) det ger faktiskt lite i utbyte när man går dit och träffar andra barn o föräldrar, leker, samtalar. Man träffar olika hela tiden, det har varit skoj. Så trist att de ska snåla in på barns behov, grrrrr. Elliot har stormtrivits. Lekt o skuttat runt som sjutton =D Även om han börjar dagis sen så är det en förlust för framtiden. Nästa vecka ska vi ha julfest o avslutning, ska iaf bli kul!

Nu har vi köpt bokhyllor till vardagsrum o Elliots rum så nu ska de upp, skönt. Kanske några fyllda kartonger försvinner. Har glömt vad det är i dem!!! Alltså saknas de sakerna inte! Jo nån innehåller fotografier, de vill jag ha! Matbordslampan har kommit upp, blev jättefint! Kan visa en bild på det imorgon.

Tänkte ha en liten bakdag idag men den satans ugnen är inte att lita på = ( Gjorde kolakakor men hälften fick slängas då ena sidan inte blev klar, i mitten blev det bra, åt andra sidan brändes de! Ahhh blir tokig. Vill byta ut alla vitvaror o spisen. Men det kostar en hel del så det får det sparas till ett tag först.

Ikväll hade vi besök av farmor o farfar. Trevligt med sällskap! Elliot o Theo blev skitglada, sprang emot dem. Fikades o surrades.

Igår traskade jag genom stan med broder. Jag o Ellioten ska ju baka så kavel införskaffades. Sedan fann jag några fina linnen o tights. Skönt att gå i hemma. När vi hade kollat klart tog vi en kaffe o på väg därifrån märkte jag att allt jag hade köpt var borta!! Panik! Jag hade glömt den stora kassen med allt nånstans men vart??? Panik! Som tur var fann jag den i en affär där de hade tagit hand om den = )) Hur vimsig får man bli??? Redan! I unga dar : P

Lämnar er med en bild på en vig Elliot & en tokmorbror! Ajöss!

                


Kommentarer
Postat av: Rasmus och mamma

Å, duktiga Elliot=)Tråkigt om de tar bort öppna förskolan=( Skönt att du hittade kassen! Idag ska det bakas lussebullar här:-) Puss o Kream på er och Ha en jättebra helg!

2008-12-11 @ 10:05:18
URL: http://miva.blogg.se/
Postat av: jane

hej...

hur läget???

vill du ha gratis kläder???registrera dej på länken då...gratis

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

har även till gratis smink i min blogg om du vill ha det oxå!!!ha en bra dag!!!

2008-12-11 @ 10:13:55
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0