Ett helt år till ända!

Goderkväll!

Ja snart är det ett nytt år. Fasen vad det går fort. Undrar vad det nya kommer utvisa = /

Man ska tillbaka till jobbet, Elliot ska börja på dagis. Ja mer vet jag inte....än. Men det räcker ha ha.

Igår fyllde man år och jag fick en behövlig sovmorgon! Nicke tog pojkarna upp till stugan på fm. På em kom nära o kära på fika och jag fick jättefina presenter! TACK och BOCK alla!!
Jonas & Helene kom även med dessa, skitsnygga!

                

Nicklas gav mig ett jättesnyggt armband! Tack o puss!

                 

Sedan for vi med småpojkarna till farmor o farfar där de skulle spendera natten medans mamma o pappa gick på Tandoori och åt supergod mat! Tanken var att vi skulle kolla in nån film senare men det blev så att vi städade "gästrummet" som stått och grott ända sen vi flyttat in. Tömde det på saker och står nu klart för lite möblemang : ) En bäddsoffa och bord är tänkt.

Imorse var det skönt med ännu en sovmorgon! Och har inte gjort någe större knop under dagen. När eftermiddagen kom spratt det i kroppen av längtan efter våra grabbar så då hämtade vi upp dem.

Nyår kommer firas hemma. Blir väl nån god middag och en film kanske. Theo är ju så rädd för smällare så han kommer få det jobbigt stackarn = ( Sprang just in här under mina ben nu då han hörde nån smälla ute. Jag tycker det är rätt onödigt med dessa smällare som mest bara låter o skadar massa fingrar o annat, usch!!

Imorgon drar Nicke o hämtar en beg bilbarnsstol som vi sett på Blocket. Behöver ju en till i den andra bilen då jag börjar jobba o måste ha bil och så även Nicke. Sedan blir det en träff med B på stan för lite reafynd kanske :D Vinglas är prio nummer ett!


ADJÖ : - )



Kommentarer
Postat av: Lille R o mamma A

GRATTIS i efterskott! Mysig födelsedag du verkar haft=) Hoppas ni får en jättebra nyårsafton! Vi får höras om en dag att träffas framöver.. Jättefina blommor du fått:O) Puss o kramen från oss

2008-12-29 @ 00:04:35
URL: http://miva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0