Ut med det gamla in med det nya!

Halloj!

Ja det är ju inte det lättaste att börja på en ny kula men har snackat FÖR många gånger nu om att göra det så nån gång måste man ju = )

Frukost är verkligen inte det roligaste tycker jag. Jag kliver upp, är döööhungrig. Känns som det inte finns nånting i magen, ihålig! Men vad ska man äta?? Ofta blir det mina smörgåsar och grönt té. Ibland någon frukt. Är det något jag blir less på så är det samma frukost varje dag men har ingen fantasi : ( Nu har jag haft brainstorming och skrivit ned för var dag vad jag kan hälla i mig. Jag gillar ju gröt och hårdbröd med pålägg; makrill, ägg. Ska försöka undvika mjukt bröd för det tröttnar jag fort på. Fast scones tänkte jag baka då o då, det älskar jag! Äta mycket grönsaker, och en frukt varje morgon. SKA försöka göra detta!
 
Sen är det kvällsmålen som måste bort eller förändras. Blir alltid sugen på någe efter 7-8 tiden....  När Nicke är hemma ska jag då och då ta mig ut på en promis fastän jag är ute å går ganska mycket ändå i de här backarna....flämt. Men lite mer intensiv gång. Var för en stund sedan runt Sidsjön med D & gänget. Kul! Men det gick jävligt fort, låg inte i täten precis om jag säger så. Aja mycke snack o liten verkstad kanske men som sagt ska försöka.

Har bokat in oss på en visning av en 3:a i grannkåken. Vill så gärna ha den, skulle ju vara smidigt att bara flytta in bredvid och så får Elliot ett eget rum. Å så bor man där ett tag! Har väntat å väntat på att det ska bli nån större lägenhet ledig här o nu är det det! Den ser ok ut men vill ju såklart om man får den göra om till sitt eget! Mm många drömmar nu...... Får vänta å se : D

Elliot är så rolig! Reser sig upp överallt! Han vill verkligen bara stå nu o titta Över sånt som han förr bara såg underifrån, typ. Speciellt roligt är det att få tag i Theos leksaker o pipa med dem så Theo kommer i högsta fart!

Man kan t ex stå och läsa tidningen på soffan : ) Att bläddra i saker är döskoj för tillfället!

                   

Min lilla nakenfis!

Igår gick jag o småpojkarna på en liten utflykt. Tog med lite fika bort till grevebäcksparken. Så mysigt där. Elliot fick knapra på sina "gnällkex" hi hi och Theo, ja han ville bara sitta på alla hundar som gick på längre avstånd, han ville inte fika = D Å jag fick mitt kaffe!

                 

                

                

Nästa helg drar vi neröver till Uppsala o hälsar på L & gänget. Strosa lite på stan, äta gott. Å bo på hotell!! Ska bli såå skönt! Till helgen blir det kräftfiske i Nordanede, fast inte för mig dock. Det görs ju på natta ......o då sover jag å Elliot hihi..... Nicke kommer fiska. Men lite avslappning blir re iaf! Hoppas på solen!

Ta´t lugnt! Nu ska jag över till soffan o Nicke och be om en fotmassage. Det tycker jag att jag är värd ha ha ha!

Hej dååå.................






Kommentarer
Postat av: Erika

Va mysigt ni ser ut att ha det i parken! =)

Jag försöker mig också på en ny lite hälsosammare profil,haha. Ska ut o springa idag efter jobbet tänkte jag. =) Heja oss!

Skulle vara kul att ses nåt snart. Jag har ju börjat jobba men helgerna finns ju. =)

Kram på er!

2008-08-12 @ 09:06:20
URL: http://www.erikabergman.blogspot.com
Postat av: miva

Å, vad mysigt det ser ut i parken=)Ser att Theo inte vill fika med er;) hihi! Kul det ska bli att träffas imorn! Hoppas verkligen att ni får den där 3:an! Håller tummarna:)

2008-08-13 @ 00:26:59
URL: http://miva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0