Tillbaka till verkligheten....

Japp imorgon blir det att gå på jobbet! Hoppar in för min ena kollega o det gör jag så gärna  = ) Ellioten får vara med pappa HELA dagen : D Får de mysa! Det kommer att gå så bra så! Men kommer ju sakna lillsnosen lite....

Som ni kanske läsare märkt , när man är hemma och är mammaledig blir det MÅNGA fikastunder.... som jag nog ett antal gånger nämnt hehehe... Nån gång varje vecka minst iaf. Igår rev jag av en sådan med min goda vän  M o hennes O på Barista. Kulkul!

Idag åkte vi bort med grejer till Fyndlagret, fick en liten slant för dem! Sen vidare till Erikshjälpen med resten, ett antal kassar. Efter det ville Nicke visa en bil o se om jag kunde sitta i den o nå ner till pedalerna. Inga problem! Men det är typ ett av de första vi måste kolla för så kort som man är är det inte garanterat att man kan köra vilken bil som helst.
 Innan vi åkte hem tänkte vi gå en snabbis på Team sportia som hade rea...Det blev en låång snabbis  = (  De hade 70%! Jag hittade massa roligt o provade. Kom faktiskt hem med en grön Rip Curl t-shirt m tryck för 100 spänn. Fynd! Ja där rök ju lappen jag fick för grejerna men men det var ju inte så  mycket.

Böne kom och käkade middag med oss, pasta o chorizosås. (Snodde ditt recept Anna!) Sen hörde D ända från stan att det var fika efteråt, cheesecake, så hon sprang upp hit hihi!! Du är alltid välkommen!
Elliot blir som en duracellkanin när nån är på besök hos oss = ) Kryper hit o dit, reser sig, ner, kryper lite till, får syn på tutte o snuttefilt. Suger på nappen o gosar med snutten, låter lite. Slänger iväg allt. Kryper, reser sig , får syn på nån leksak, leker lite med den, kryper iväg osv. D o B hann dock fånga in hann då och då gosa lite med han  : ) Gissa om han somnar gott sen!
                                               
                                         Hittade några bilder från Sporthallsbadet.


 "Jag gillar att plocka gräs"

 " Bläddrar i morsans Mama tidning"

 " Jag & mamsen"

Oj nu är klockan alldeles för mycket! Måste ju orka med morrondagen.

Gonattens på er!            


Ps. Nicke ville att jag la ut en gammal bild på han från sina "unga dar". Snäll som man är så kommer en här!

Det är från när han tävlade på SAK för flera år sedan, en ANING tanigare :P




Jag hittade även ett kort från när Nicke o jag hade varit tillsammans ett par månader..... fasen vad fort tiden går...ahhhhh..... Hur man såg ut!!! Eller fan man såg nog bättre ut förr....suck.
















Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina bilder som vanligt! Hoppas allt är jättebra med er=) Lycka till på jobbet! Puss o Kram på dig! Ps. Du är supersnygg både då och nu=D Gud, vad långt hår du hade! Man glömmer ju så fort! Vi ses!

2008-08-07 @ 12:05:20
URL: http://miva.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Med miljön runt om så kan man tro att bilden e från 70-talet! :)

2009-01-02 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0