Hösten runt hörnet

Hej alla ;-)

Det känns lite att hösten smyger på...brrr. Regn o rusk. Hoppas man finner någe snyggt o varmt i Uppsala när vi åker dit i helgen som man kan trä på sig till de kyligare dagarna.

Ska bli skönt att komma bort, bo på hotell (frukosten har STOR förväntan på sig!), käka gott på restaurang, hälsa på goda vänner å bara vara.

I tisdags bjöd jag hem tjejerna o småkillarna på tacos. Kuligt kuligt! Fasen vad de små växer i raketfart = ) Bebistiden är över sen en tid... Helt plötsligt så kan de gå, säga ord och sitta på toaletten.....aja det sistnämnda lär ju dröja lite till. Men det är så jäkla spännande att se hur de utvecklas, hur personligheten formas o vad mycket de börjar förstå.

Var hembjuden till Björne som fortfarande bara fyller barnet (24) i morgon. Nädå, skämtåsido. Vid den åldern kände man nog sig relativt vuxen ändå : P Gav han ett snyggt svart vinställ i typ läder som han tyckte mycket om. Passade ju till flaskorna han fick....hehe. Grattis B!

                                                       

Är ute och går i både vått o torrt varje dag. Skönt för Elliot att kunna sova i vagnen o få frisk luft. Måste skaffa regnpjucker. Vill ha stövlar med höga skaft men har man vader likt en elefants är det inte det lättaste att finna ett par som passar : (  Fortsätter dock min jakt på gummiboots!

                                                        " Bröderna Bus"!

  "Mää han har ju min boll ju!" (Theo)

  " Ge mig min boll!"

  "Hörru vill du ha din boll eller?"

  "Kom å ta ren då"

  "Ha ha jag släpper den inte i första taget!"




En mysig helg på er önskar vi! Hej hej....................


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så jättemycket för en supertrevlig dag! Ja, du har så rätt i vad de växer småkillarna=) Hoppas ni får det jättebra i Uppsala. Cicci ville gärna träffa dig o mig ons el tors till veckan på dan, hur har du det då?? Puss o Kramen!

2008-08-21 @ 23:38:21
URL: http://miva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0