Gokväll : )

                                            

 







 


Tjenare!






Hoppas ni mår bra i svalkan! Jag tycker det är precis lagomt så som det är ute nu = )

Fick ju som jag kanske tidigare nämnt en fotvårdsbehandling i 30 årspresent av mina vänner och igår var det dags för den! I början var det riktigt härligt, med varmt fotbad. Sedan lite småfilande mm. Efter ett tag tog hon fram slipen = O och slipade PÅ naglarna. Den var Inte lika rolig. Ena foten gick ganska bra men när hon började på den andra började det rycka i foten, det gjorde ont. Och den lät så man kunde knappt prata eller höra. Så där satt man och hade spasmer ha ha. Men hon fortsatte! Sedan slipade hon på foten! Å killig som man är! På slutet var det behagligt igen när hon smorde in och masserade fötterna. Såå skönt! Och det är helt otroligt vad lena och mjuka de blir =D Som små babyfötter. Då var jag i klass med Elliots fossingar hi hi. Nu är de snart tillbaka till sitt vanliga jag igen : ( Men det var en upplevelse!

Idag var det mysväder tyckte jag. Sitta inne och bara vara. Men det var inte så lätt. Elliot ville inte sova på dan. Inte hemma, inte i vagnen. Var lite småtjurig och inget var bra så då satte vi oss i bilen och åkte ut till Birsta. Och det var tydligen fler med envisa barn....nä skoja bara men det var i ialla fall inte bara vi som bestämde att ta oss ut dit. Halva Sundsvall tror jag. Det var långa bilköer överallt. Och när det var dags för Elliots matintag gick vi till Ikea där vi köade läänge! Jag beställde en kaffe och kaffet hade tagit slut. så det blev väntan. Men mat fick han till slut  : ) Så kan det va!

Var tidigare i veckan och hälsade på Anna o Rasmus. Kul! Tack för jättegod mat! Det blev surr o fniss. Rasmus var så duktig i sin gåstol i vilken han sprang fram och gav ifrån sig ett speciellt ljud. Han är rolig han din lille R Anna!Hoppas vi ses snart igen!

Imorgon blir det ett kvällsbesök hos M! Det lär ju bli tok o skratt då också he he.

                                                                 

                                                        HA EN SUPERBRA HELG!      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0