Våren kom nu rå!!!

Idag var det häääärligt väder! Var ute en lååång sväng med Elliot o M i solen! Gick i tshirt emellanåt, höll på att koka. Blir svettigt när man samtidigt går o drar en envis vagn i snöslir =  / Tur jag fick draghjäpl av snälla M!! Nu VILL jag ha vår! Vill slippa alla tjocka kläder o allt som täcker asfalten som gör det så jobbigt att ta sig fram. Vill ha bart o kunna gå på en trottoar för omväxlings skull. Plogat......vad är det??

Var hos sjukgymnasten imorse......öh.....jag slumrade till på slutet...zzz. Var såå trött. Inget han märkte men när det var klart tackade jag o hann nästan halvvägs ut innan han sa att han gärna vill ha betalt också....pinsamt. Trodde kanske jag tänkte satsa på springnota :  O Jag var helt borta. Klev upp 5 imorse, som flesta andra mornar..... Det börjar kännas nu....

Tog med Theo till mamma o pappa på em för att  lämna lite grejer. Theos favvoställe där är på balkongen i solen. Där sitter han o tittar ner från 7:e (!) våningen på allt som rör sig. Fastän jag är uppvuxen där så kan jag inte längre stå där, får så otrolig svindel. Blir yr! Alldeles för högt.

Bjuder på några bus foton hi hi!

  spott å prutt här körs bil!        en stor tugga på mamma!
                                          gött med små lappar!       

image55 
Njut i solen! Många kramizar från oss!!!    







Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill också ha vår! Längtar som en tok! Härliga bilder som vanligt. Ni är så fina. =) Kram,kram!

2008-04-01 @ 21:44:17
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag vill också ha vår! Längtar som en tok! Härliga bilder som vanligt. Ni är så fina. =) Kram,kram!

2008-04-01 @ 21:44:53
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Dewwrim

Tjaba sötis :)

FAsiken vilka härliga bilder, jag vill träffa er nu och mysa.. Man blir så glad av att se er..
Pöss pöss

2008-04-01 @ 22:07:02
Postat av: Dewwrim

Tjaba sötis :)

FAsiken vilka härliga bilder, jag vill träffa er nu och mysa.. Man blir så glad av att se er..
Pöss pöss

2008-04-01 @ 22:07:30
Postat av: meral

ååå vilka fina bilder. Man ler bara stort av att se de. Vi ska mysa imorn!!!! Kul det ska bli. kram

2008-04-02 @ 10:00:45
Postat av: Björnen

Koola E.T och Evis Penis. You got it all! :)

2008-04-02 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0