Underbart!

Är det att få vara mamma! Att ha en så otrolig fin å härlig glädjespridare till son! Man blir så glad även när man har sina deppstunder. Å det är klart de dyker upp som för vilken människa som helst = ( Men när jag ser på Elliot blir allt som bortblåst! Då finns bara han o ett stort leende.....

Det krävs att vara förälder o sambo i ett, det har inte varit lätt. Å matte såklart = ) Det är en utmaning! Man kan inte ta saker för givet. Man jobbar hela tiden på det.

Vackert väder är det man vill bara vara ute! Varmt varmt. Blir många vagnspromenader!

image112 Myspys i vagnen!

Det var på den "gamla goda tiden". Nu vill jag helst sitta o titta så nu har m o p gjort om vagnen till sittvagn!

Hittade några roliga bilder på saker Elliot tycker om!

  "Big Bear"! En julklapp från M & D m familj!!       

  Snosisen o tutten!      Maaat!

  Zzzooova!     Min gåstol!    Å dammsugare!

  Åka brum brum!    Mamma!     Pappa!


Tack för alla komplimanger på min frisyr = ) Fortfarande inte van med den o funderar faktiskt på att kanske klippa upp det ändå mer. Återkommer om det.


Igår snodde jag ihop en blåbär o hallonpaj som vi tog med till farmor o farfar. Ja det får gärna vara nånting som går snabbt för Tid är inget som det finns mycket utav på schemat nuförtiden :  )

SMULPAJ 4 PORT

2 DL MJÖL
2-3 MSK SOCKER
75 G SMÖR
500 G BÄR

Blanda mjöl och socker. Arbeta i matfettet. Lägg bären i formen. Strö över smuldegen. Grädda mitt i ugnen 225 C ca 25 min. Servera med glass eller vaniljsås.

Busenkelt!!

Show me the money! Ja nu är man i väntans tider igen då.....ja efter pengar asså =  ) Nu lever man på typ 3 kronor ha ha. Alltid lika skralt i slutet av månaden. 

Önskar alla en superbra kommande helg!!!  Hasta luego!   E



 

 



Kommentarer
Postat av: Devrim

Tjaba!
Hur mås det? Fiiina familje bilder :) vi kommer hem på ons vi kanske hinner träffas!1
Kramen

2008-04-27 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0