Klädparty

Tänker fortfarande på Englafallet. Hur hon lämnades vid vägkanten.....fy f_n!!! Så jäkla hemskt! Fruktansvärt att ännu en människa behövde dö för att de skulle haffa han!!!!! Tragiskt tragiskt......................................Lider med familjen......

Varit på klädparty uppe hos grannen ikväll. Är väl inte så mycket för sånt. Jovisst tycker jag det e skitroligt med kläder i alla storlekar men ofta är dom ju så himla dyra, som dessa. Men det var trevligt, träffa andra barn o mammor/pappor. Elliot var pigg o lät högt så kompisen E såg lite förskräckt ut  =  O hi hi. Det visades kläder för både barn o vuxna. Färgglada med roliga figurer o mönster på, bl a husvagnar, sura grodor, peacemärken. Även om plånboken stretade lite emot så kunde jag inte motstå en blågrön body med giraffer på och ett par koboltblå knickers till Elliot att ha i sommar! De var bedårande =  )

När Elliot ålar sig fram på magen hamnar han lite varstans, som t ex under bordet eller soffan som här!

image96Tittut!

Det händer mycket nu i utvecklingen. Har börjat ställt sig på alla fyra o tar sats. Kanske krypning på G

image97

Här satt han i soffan en dag o gapflabba när jag busade med han ha ha ha

         

Ja det är härligt när småbarn skrattar så de kiknar!!

Jo just ja var o klippte av "svansen" imorse. Blev riktigt kort! Precis som jag ville ha :  ) Nu är det strax nedanför öronen, skönt! Fast är det inte så, eller jag kanske talar för mig själv, att när man väl sitter där så får man panik....ahhh fasen vad kort fast det var ju det man beskrev till frissan men man ser ju så annorlunda ut å det tar lite tid att bli van det nya. Man kommer hem, ställer sig framför spegeln o grejar o donar med håret precis som att "snart blir jag nöjd"..........eller............

Lev väl!                  E


 






Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka underbara bilder! Man ser verkligen drag av både dig och Nicke i Elliot. Roligt! =)
Du måste ju lägga ut en bild på nya frippan också. Nyfiken ju! ;-)
Kram på er!

2008-04-16 @ 08:54:14
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Ann-Cathrine (Ankan)

Jätte söta bilder på Elliot!! Nu vill L ta över tangentbordet...hmm. Hoppas allt är bra med er, så hörs och ses vi snart. kramen

2008-04-16 @ 09:01:05
Postat av: Anna

Hallååå gumman! Jättefina bilder på glade Elliot=) Kul att du trivs med nya frisyen, jag tror det blev jättefint! Spännande att se! Kommer du ihåg att vi skulle fika på stan lördag? Cicci påminnde mig och jag har ett svagt minne av att vi pratade om det på Maggis fest..=P Jag kan iaf. Ha en jättebra dag! Puss o kram på dig! ps. Cicci tänkte ev. komma till mig imorn torsdag på dan, tänkte om du är sugen på att hänga på?? Hör av mig om det när jag vet mer=)

2008-04-16 @ 09:04:44
URL: http://miva.blogg.se
Postat av: Helly

Ahhh, va spännande! du måste ju lägga ut nån bild på nya frillan! :)
Krama snyggisen ifrån mig! alltså Eliott! hehe...

2008-04-16 @ 12:29:26
URL: http://helldorf.blogg.se
Postat av: Maria I

Hej! Fina bilder, som vanligt på din sida;)
Modigt av dej att våga klippa en kort frisyr! Blev säkert urfint. Ska bli spännande att se hur du ser ut. Men som du redan vet, allt klär en skönhet;)
Kram Maria:)

2008-04-17 @ 13:50:07
Postat av: Helly

Tja!

Jaha... vart hade dom den utbildningen då? :)

2008-04-18 @ 08:47:04
URL: http://helldorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0