Frillan...

Här kommer en bild på nya frisyren, ja så stor förändring är det väl ändå inte men kortare. En page. Fast måste medge att jag varit feg å haft det i en minisvans när jag vart ute =  ( har inte vant mig Än......tycker jag ser ut som en pojkspoling emellanåt hihi ....  Men skönt med mindre hår iaf! Här har jag fått rufsa till det lite annars är det rätt platt....

 

Å å det ligger i luften nånting e på gång!!! Jajemensan nu känns det VÅR!! På tiden! Trött på vintermunderingen nu. Fram med.....ja nåt tunt å gammalt men ändå :  ) Solen skiner å man känner sig så glad fast man gått hela dagen med en dunkande värk i knoppen men men.....

Igår var vi o överraskade Nickes arbetskollega som fyllde år. Hon blev jättegla! Gav na fina röda rosor o en peng :  ) Åt smörgåstårta så god å Theo fick leka av sig med Baloo he he. En 1 årig brun dvärgpudel med ljusbruna ögon, så söt så man smälter....

Idag mötte vi upp Anna o Rasmus för en promenad. På vägen stannade vi o inhandlade oss nya Magnum med smak av kanel, honung o muskot, bedårande!!! Måste även prova lakritspucken snart!

Handlade på Coop på hemvägen. Hemfärden blev jobbig. Elliot blev hungrig o skrek hela vägen o det är ju en bit.... väl uppe på Södermalm började jag halvspringa, flämt. Jag var rödare i fejjan än en tomat när jag kom hem. Har aldrig varït så slut i mitt liv..... Men det stannade inte där. Efter den turen har vi varit ute 4 ggr till med Theo, senast för några minuter sedan då Theo började tokpipa å gå mot dörren, suck. Då e det bara att klä på en sovandes E å traska ut igen.....Grejen är att ibland blir E tokförbannad för att han väcks å då gråter han en bra stund i vagnen som förut. Aja sånt är livet!

Imorgon blir det en fika på stan med gänget utan lillgubben som får ha kvalitetstid med pappsen =  ) Fast jag kommer ju längta en aning efter han! Han brukar bli så glad när man kommer hem igen.

image104Så här roligt e det å få bada. Å man kan skymta 2 små vita saker i underkäken =  )

Här är han under torkning! Ha ha vilken sötenos!image105

Dax att slumra........ Trevlig Helg! Njut i vårsolen å ta det lugnt! Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Erika

Va fin du är! Inte behöver du vara feg,nya frillan passar dig jättebra. =)
Kram!

2008-04-19 @ 12:27:25
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Helly

Du blev ju sketa snygg i håret!! en ny fin vår frilla! ;) Vilken snygg badpojke!
Kram!

2008-04-19 @ 19:21:30
URL: http://helldorf.blogg.se
Postat av: Devrim

Frillan passar dig väldigt bra tycker jag :)
OOOO så söööööööt Elliot är, lillgubben min.
Pöss

2008-04-23 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0