Familjedag!

Ååå våååår i luften, ja kom bara kom!!!

Började dagen med en träff med mamma, pappa o bröderna för en fika då Björne åker till Laos =  O ! till veckan å kommer vara borta en månad! Avundsjuk!
Strosade sedan en stund på stan i det fina vädret, eller det hann ju regna lite oxå men ändå. Fyndade en skjorta och en svart tunika på rea, kul!

På eftermiddagen var vi bjudna på middag hos farbror Jonas o faster Helene. Svärmor o svärfar var oxå där. Det bjöds på baconlindad lax, potatis, romsås och sallad. Till efterrätt små bärpajer m vaniljsås. SÅÅÅÅ gott! Elliot mumsade i sig lite potatis. Det funkar alltid =  ) Vi gav dem två jättefina stenhjätrtan som jag hittade på Rummet. En turkos med mönster o en mindre svart m mönster. Fint att ha på bordet!

Nu vill jag ha kort hår!!! Riktigt kort. Måste få bort hästsvansen jag alltid har. Så trött på den........ Det blir nog någe pageliknande framöver. Ovanför öronen ha ha ha!!! Nädå men måste förändra mig så det blir roligt att titta sig i spegeln igen =  / Nu undviker man ju det så gott det går!

image66  Eller kanske en sån här frilla  :  )

Aja vi får se var det slutar he he. Ses snart igen. Hoppas ni mår bra! Ta hand om varann!

Kommentarer
Postat av: Anna

Go morgon bruden!

Låter ju jättegott med all maten och efterrätten!! Grattis till fyndandet av kläder=) Skulle vara jättetufft med en sån frilla som på bilden;)*hihi* Då kan du få låna Rasmus dödskallebodysar till=P

Skämt åsido, det blir nog fint vad du än gör med håret, du passar ju i allt! Har inte hört nått från A-C men vi kan ju bestämma kl 13 på 1891 så får vi se om hon kan då. Tänkte ringa ikväll om hon inte svarat på mitt sms.. Pusselipuss!

2008-04-06 @ 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0