Babysång!

Brukar vi ta oss till på onsdagar, om det finns plats i gruppen dvs. Man får ju anmäla sig flera veckor innan för att få en chans att komma med! Jag tycker det är sådär, asså jag Älskar att sjunga o spela musik men jag tycker inte det är så proffsigt där vi går men Elliot tycker det är skoj! Vi brukar ju sjunga mycket  hemma och lyssna på stereon o flamsa oss så vi kiknar. Barnen brukar få låna äggmaracas o idag blev Elliot störtförbannad o började stortjuta varje gång jag tog den ifrån han =   ( Hm kanske ska skaffa en sån till han så kanske han hinner bli less på den hemma o inte bli så sur på babysången o skrämma slag ur alla bebisarna hi hi.

Eller kanske en sån här att skrämma grannarna med haha!

Igår var vi också o hälsade på hos morbror Björne på vägen hem från promenaden. Han tog några fiiina bilder på Ellioten!

image57

image58

image60

image61

Imorgon bjuds det på lunch hos M =  ) Kul! Anna o Rasmus kommer också! Ser vi mycke fram emot!!!

Trevlig kväll allihopa!! Ska bänka mig framför tvn och "Barnmorskorna". Det är ju Så bra. Finns det någe finare än när ett barn kommer till världen :   ) Hej då! E & E


Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså, det är dags att skaffa en äggmaracas till Elliot! hihi=) Verkar som han gillade den! Ska bli jättekul att ses imorn. Kul att bloggen är igång igen, hoppas att de inte klantar till det igen.. Kommer förbi dig imorn vid halv ett=) Pusselipuss på er

2008-04-03 @ 00:35:25
Postat av: Maria I

Vilka fina bilder!! Så kul att läsa på er blogg o se vad ni gör och se alla bilder:) lilleman växer så det knakar, han är ju en stor kille nu... Ps. Tack för inbjudan! Har sökt semester, återkommer när jag fått veta om det beviljas. Kram Maria

2008-04-03 @ 21:06:50
Postat av: meral

ÅÅÅÅÅÅ vilka fina bilder!! Lilla hjärtat!

2008-04-04 @ 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0