Å nej.....

då har vintern anmält sig igen då....suck. Nu får det vara nog! Nu har man spottat, fräst å svurit idag igen då när man varit ute å traskat med hund  o vagn. Det måste göras men blir så trötter..... man ser ju inte ens trottoaren så man går mitt i vägen o ibland kör bilarna så jäkla nära så man tror de ska nudda vagnen :   O! Å man tänker men hur ska jag göra då, var ska man gå?? Å Theo vill helst alltid gå åt motsatt håll än vad jag bestämt så det slutar ofta att man får dra han större delen av promenaden... speciellt om han får syn på en annan intressant vovve, då är det kört!! Då lägger han sig ner platt som en pannkaka o inväntar den........

Skulle ha gått på babysången men avbokade den igår , skulle bli alltför stressigt då den börjar 10.30 o jobbigt att gå i snön. Å då brukar Ellioten sova o jag passar på att ta en dusch o iordninggöra mig...o det behövs det oftast göras =  ( Ser mer död ut än en zombie på morgonen om det nu är möjligt ha ha ha!!

Varning för minnesförlust!!!! Sitter o funderar på vad jag gjorde igår.......................
Det är ju inte så att man gör en massa saker o är här o där........... men va........ jo nu slog det mig. Var ner till M o hennes mamma, ursäkta förvirringen  :  ( å hälsade på. Drack kaffe o snackade. Elliot var jätteglad å sprallig! I morgon tänkte jag ta mig en stund på egen hand medans Nicke åker med Elliot å handlar lite o umgås med varann, far & son =  )  



Imorgon är det "spårlöst" på tv igen! Får inte missa! Såå bra! Har nog behov att få gråta en skvätt eller två.....Man sitter där med mascaran rinnandes ner för kinderna å snörvlar å har sig o när det är som värst har man snoret rinnandes oxå. Ingen vacker syn he he he.

KRAMAR från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0